nikkibroug.reismee.nl

Dance to the music

Onze laatse dag in de Cameron Highland was leuk. Nadat wij weer redelijk laat ons bed uitkwamen, hebben we besloten 's middags even een tourtje te doen! We zijn met een minivan langs de theeplantages gereden, hebben een stukje in de jungle gelopen en zijn daarna door naar een aardbeien farm gegaan, waar ze heerlijke aarbeien sap hadden...


Dinsdagmiddag kwamen we aan in Kuala Lumpur. We hadden van Gary een tip voor guesthouse gekregen en konden gelukkig terecht in 'Le Village'. We hebben we onze spullen gedropt en zijn door de stad gaan lopen. We zijn allebei helemaal weg van Kuala Lumpur, mede door het fantastisch guesthouse en de leuke mensen hier! Woensdag zijn Julia en ik gaan shoppen en zijn we 's avonds gaan eten op Jalan Petalin. Na een heerlijke roti nam en beef curry zijn we door naar de Reggea bar, waar we met Locky en Kevin hadden afgesproken. Locky had voor Julia haar verjaardag een bananencake met waxinelichtje meegenomen. En dus is er om twaalf uur cake gegeten en gezongen voor julia!
Daarna hebben we met z'n vieren de dansvloer onveilig gemaakt en ook in het guesthouse ging het feestje nog lang door... In het guesthouse ontmoet ik Pierrick. Een Fransman die gitaar, mondharmonica en de accordeon speelt. We hebben met z'n allen op de rooftop gezeten en naar zijn muziek geluisterd.

De volgende dag na een paar uurtjes slaap fris en fruitig weer op want het is Julia dr verjaardag!!! We zijn heerlijk gaan shoppen in de KLCC, een immense shoppingmall! We hebben onzelf heerlijk verwend met een overheerlijk glas wijn en taart, hebben 's middags het derde deel van de twilight serie in de bioscoop gezien en de avond afgesloten met sushi!!

De rest van onze tijd in 'Le Village' was echt geweldig! We hebben het super gehad hier! Er is Nederlandse tomaten soep voor ons gemaakt en ik heb een avond met Kevin gekookt. Verder heb ik 's avond veel gekaart, naar muziek geluisterd, gedanst en gekletst. Pierrick heeft een jaar lang rondgetoerd in een bus en muziek gemaakt met vrienden en deze vrienden zijn ook hier een paar dagen geweest. Ze spelen onwijs leuke muziek en zijn allemaal heel muzikaal. Ik ben een avond meegeweest dat ze op straat muziek gingen spelen. Binnen no time staat er een hele groep mensen om hun heen en wordt er gezongen en gedanst.
Ook zijn we nog een dag naar Melaka geweest, hebben we gebowld, museum bezocht, zijn we naar de bioscoop geweest en hebben we gewoon een beetje rondgehangen in het guesthouse. Het is hier zo fijn, ik wil eigenlijk niet meer weg!

Reacties

Reacties

Pieky

Hallo schat, leuk weer hoor heb net ook nog ff de onderwater foto's gezien. Prachtig!!
Nou schat ga nog lekker genieten!!!!!!! nog een paar weekjes slapen en dan ............................ kussies
by the way lief dat je aan JA had gedacht vond hij heeel leuk xxxxxxxxxxxxxxxx

jlv

leuk, die blonde jongen die met die gitaar !
wie is dat ;`'_~>^)
verder lijkt me prima sfeertje in de village
beetje studentenhuis van vroeger
ga zo door!

jlm

Ik heb het je al gezegd . Je hebt echt een rot leven daar! Geniet ervan zolang het kan. Wij genieten nog met je mee.
Ja leuke jongen die Pierrick!

marit

Superleuke foto's! Wel weer apart dat ik Kl helemaal niet zo heel boeiend vond. Het is zo belangrijk welke mensen je ontmoet! Het ziet er iig erg gezellig uit. Geniet nog even van je laatste weken/dagen? Weet niet meer precies wanneer je nou terugkomt...

Annebel

Helemaal TOP weer schat!

Thisiera

Oh, wat heerlijk om te lezen en te zien dat je het zo super hebt! xxx

Eef

als ik goed geteld hebt was Julia 5 augustus jarig? de dag dat ik ook weer een jaartje erbij kreeg.. de muzikale foto's die je laat ziet zijn prachtig en laten bijna de muziek horen, maar helaas het is bijna , jouw enthousiasme daarover laat het toch klinken,; goed joh.
ik heb het maar niet eens over het "kleine" stukje verjaardagstaartpuntje en als toetje een klein bakje Sushi, jawel geniet maar lekker door, doe ik ook bij het zien van je beeldverhaal. Sterkte nog.. ;-))

Yvonne

Meid het is heerlijk dat je dit zo allemaal mag beleven! Het bruist!

Liefs,

Yvonne.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!